Sweden

En vecka och två dagar innan jag kan lämna det här igen.
Hade verkligen överskattat Stockholm. Så mycket som jag saknat det och så lite som det faktiskt var värt.
Att vara med A är såklart hur bra som helst. Men jag är rädd att han vill något jag inte vill. Att han vill ha något jag inte kan ge.
Jag är inte monogam.
Det tog mig ett tag att förstå det. Varför jag var så olycklig när jag borde vara glad.
Jag trivs inte med att bli bunden och bara för jag tycker om någon behöver det inte betyda att jag inte kan tycka om någon annan.
Och att hindra det gör ju ont och varför skulle jag vilja gå igenom det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0