Klockan är åtta och kaffet är ljummet

Märkte att min fina Cupcake har börjat blogga igen och det lät så skönt att få ut sina tankar och respons.
Jag har varit borta länge från bloggen och det blev väl så att livet kom  emellan.
Inte funnits någon ork över till blogga mellan jobb, vänner, flytt, ångest, mat och allt sånt.
Men nu ska jag ta mig ork. Jag ska börja uppdatera mer och jag vill uppdatera mig på hur ni mår!? Vad gör ni nu? Lever ni? 
 
Och ge jättegärna tips på bloggar ni tycker är bra <3
 

Kommer försöka uppdatera under dagen lite och så ikväll så tänkte jag berätta vad som hänt det senaste halvåret

Kommentarer
Tonks viskar:

Jag har det helt okej, ser fram emot att få läsa lite mer om ditt liv. :)

/Linn (Jag har bytt visningsnamn på min blogg, tänkte köra lite mer anonymt. Använder båda namnen i en övergångsperiod.)

2013-02-01 @ 22:46:37
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
captivatedminds.blogg.se viskar:

Oj, har helt missat att du börjat blogga igen!

Svar: Och nu ska jag förhoppningsvis vara kvar och hålla igång bloggningen :)
Leroy

2013-02-02 @ 16:35:00
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0