Dagens

Vilken sjuk hetsig dag. Först bakis som fan till jobbet. Göra en dags arbete på 3½ timme och sen iväg till Nacka på galet intressant konferans!
Och vilka män som var där. Så jävla snygga!!
Så det hanns inte med så mycket mat.
En halv wrap i taxin på väg till Nacka.
Vid halv sex kom vinet fram och jag inser att jag skakar så mycket att jag inte kan dricka.
Dom hade ju såklart inga veganska snittar, men kommer på sen att dom haft frukt framme hela tiden i själva föreläsningssalen. Där kunde jag knycka åt mig två bananer.

Så totalt idag
½ wrap
2 bananer

F har gjort potatis och purjolökssoppa så blir nog en liten skål av det nu. Sen är jag nöjd!

Kommentarer
Josefin viskar:

Klart jag minns dig!

Stay strong <3

2012-05-27 @ 20:24:21
URL: http://letusfly.blogg.se/
Em viskar:

Försvinn inte nu!

2012-05-31 @ 07:21:53
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0