Ännu en lunch

Ännu en lunch på balkongen själv. Det är skönt att sitta här. Rofyllt och bortkopplat.
Idag blev det dock ingen lunch. 100kr kvar på kontot och gjorde ingen matlåda igår, men det är ju bars bra, right? :)
Har hittils ätit 7 vindruvor och en liten banan.
Tänker att det får räcka för mat på jobbet, ska bjuda F på middag ikväll så vill inte förstöra allt för mycket nu på dagen!
Som vegan på ca 5 år har jag slutat bjuda på sallad, vet inte riktigt hur det hände, för det är ju fantastiskt gott om man är lite kreativ - så jag tror det blir det ikväll!

Vad är eran plan för idag?

Kommentarer
Em viskar:

Ja, hon försvann bara poff. Hittade en blogg som hon skrivit en kommentar på nu i maj och sedan in på en blogg hon hade kvar, skrev i okt senast 2011, så skrev men ännu inget svar. Finns många man undrar vart de tagit vägen.



Kämpar vi så kan vi lyckas, vi klarar de tillsammans. Jag är bara rädd att de ska rinna ut i sanden ännu en gång..



Ingen fara, förstår vad du menar. Jag vill verkligen bli smal men kanske inte riktigt sådär äckligt smal som jag ville innan men smal med lite muskler eller ben är ju också fint. Ja som sagt lika kluven som dig. Men som du säger, inte till vilket pris som helst. Ångesten är ett monster, hata.

2012-05-22 @ 19:33:04
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0