Work harder then ever before

Den här veckan har inte varit rolig. Har bara haft en bra dag och det var i måndags.
Men idag SKA bli bra. Jag har inget annat val.

Min plan är att jag inte ska få i mig något alls. Jag kommer rymma från middag med pojken genom att åka och träna med Cupcake istället. På dagen finns det ingen som vill att jag ska äta, så det borde jag klara. På kvällen ska vi dock på bio. Men jag ska fixa det!

Det har iaf blivit en del träning den här veckan. Egentligen väldigt lite men ja, bättre än inget. Tränade på sats i måndags och igår. Sen har det blivit långpromenader med hundarna två gånger om dagen i PW takt.
Viktnedgång är ett måste den här veckan.

Kommentarer
Kristina viskar:

Viktnedgång är alltid ett måste! <3

2010-01-15 @ 20:35:57
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Raspberry viskar:

Svar: Verkligen!



Jag har saknat dig!<3 Varför har jag inte din msn? Känns ganska konstigt..

2010-01-16 @ 03:39:53
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0