Shoot'EmUp

Igår:
Sallad+gurka+redbull=56
Idag:
Morot+sallad+gurka+paprika+minimajs=148

Som ni ser har jag inte super failat. Planen var hundra igår. Idag var planen trehundra. Men jag orkar inte. Slutade äta vid fem (eller var det fyra?) idag och tänker inte äta igen förän lördag.
Jag ska träffa människan imorgon. Jag dör. Så fin. Om jag hade vetat att vi skulle träffats hade jag slutat äta för fler dagar sen.

Jag är dum i huvudet egentligen. Äter mer idag när jag inte tränat. Ska träna imorgon, simma.
Var hemma idag från skolan. Vaknade av ångest attack med illamående. Så fort jag rörde mig ville jag kräkas, ofrivilligt. Det river. Skriker.
Bli smal. Bli stark. Det är målet.

Kommentarer
cupcake viskar:

Hallå låna någons telefon och RING MIG <3 !

2009-09-11 @ 09:53:22
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com
infanterist viskar:

Du blir inte stark på den maten. Du vittrar bara sönder.

2009-09-28 @ 20:19:33
Leroy viskar:

Jag vill inte bli stark.

2009-09-29 @ 09:08:08
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0