Walrus

Var skolfoto idag. Klassfotot funkade (egentligen inte, men det kunde vart sämre om man säger så) men heeeelvete vad fet jag var på porträttbilden, såg ut som en fucking knubbsäl. På riktigt. Fyfan.
Inte hinner jag träna idag heller för jag måste verkligen städa mitt rum, det är nästan äckligt. Får träna imorgon istället innan jag prata med psykologmänninskorna.

Mår så himla konstigt just nu. Ena dagen superdeppig och vill bara gömma mig, andra dagen är allt lugnt. Ungefär som igår, mådde verkligen piss på jobbet, började nästan gråta när jag stod där. Inte hade jag nåon anledning till det heller men idag då? Idag mår jag helt okej, inte bra kanske, men helt okej. Superkonstigt och frustrerande.

Tror jag når ett delmål ikväll förresten<3

Kommentarer
illusion viskar:

Men du, alla ser ut som knubbsälar på skolfoton. <3 När jag kollade genom mina syskons skolkatalog så var det en kille på någon klassbild som såg ut att peta sig i näsan. ;) De hade verkligen världens sämsta fotograf också, haha.

2009-10-06 @ 19:02:28
URL: http://lemonstars.blogg.se/
Anonym viskar:

sv: men är dina stacker's med eller utan effe i?

2009-10-06 @ 19:38:48
Leroy viskar:

De är ephedra i dom, 550mg(motsvarar ca 55mg efedrin)

2009-10-06 @ 21:14:48
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0