JagDog

Dom åt massa onyttigheter i helgen. Jag visste inte vad jag skulle äta. Så jag åt nästan ingenting av någonting. Lite böngryta och morötter. Fastade idag. Det betyder också att jag failade 2468. Hade inte kunnat fixa de på något sätt. Var ju ute mitt ute i ingenstans utan våg och ingen koll. Ångest.

Satte lösenord på bloggen ett tag. Ingen hade tillgång. Behövde stänga av allt. Isolera mig. Haha precis efter jag sagt att jag skulle bli awesome på att blogga också, himla bra tajmat.

Jag har tre veckor på mig att gå ner 6.4kg. Det är ~0.4kg om dagen. Måste verkligen ha disciplinen nu. Det är två saker som händer om tre veckor. Två saker man inte kan vara tjock och göra. En sak kommer jag inte undan och en sak kan jag skita i om jag är för tjock. Men eftersom det är samtidigt så blir det till att fixa det.
Stress.

Isoleringen har lite att göra med att jag vet inte hur jag ska göra med proana och mycket att göra med att jag mår skit.
Saknat er har jag iaf. <3

Kommentarer
cupcake viskar:

POSSPOSS <3 !

2009-10-06 @ 20:55:45
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0