AnyoneElse

Jag är ledig imorgon. Gissa när jag ska upp? 06.45, på riktigt. Jag ska nämligen fixa det här, eller jag och min fosterpappa ska.
Jag är inte helt säker på om det kommer funka, men som det är nu funkar inte. Inte om man vill klara skolan. Inte om man vill leva. Så ja, jag är villig att prova det mesta och eftersom jag inte våga fråga efter piller som funkar ska jag prova rutin grejen. Vänja mig vid att gå upp samma tid varje dag. Enligt T kommer då sömnen komma av sig själv, som sagt, är tveksam.
Men eftersom jag kommer vara uppe så tidigt kommer jag kunna åka och träna så det är positivt iaf<3

På tal om ingenting; imorgon ska soc och jag kontakta vuxenpsyk. Nej, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0