Strong.


Jag känner mig stark, så jäkla stark! Peppar peppar ta i trä. Men faktiskt! Det är slut på överätning nu, det är slut på hets, det är defenitivt slut på matångest. Tänker inte utsätta mig för mer, det är ju så simpelt -  det är bara att sluta.
Varför skulle inte jag kunna bli smal? Varför skulle inte jag kunna bli vacker?
Jag har viljan, den ligger där och nu är det dags för den att komma fram. Den finns ju där, varför inte använda den? Bästa motivationen är ju där - jag kommer bli smal, jag kommer bli slank och fin.
Kämpa, ta steget och nå dit du vill nå!

Kommentarer
Milo viskar:

Bra där, det är klart du kan...tro på dig själv och tänk på allt du kommer att kunna göra utan ångest när du är smal. Positivt tänkande, motivation och tron på sig själv är nycklarna till framgång...Snedsteg sker men lär dig ab dem och gå vidare, tänk framåt och se dig själv i lyckan, älta inte på det gamla men ha det som en varning i bakhuvudet om du skullle göra samma misstag, tänka på känslan av fail...det kommer hålla dig borta från det, sen kan du tänka på den lyckan du kommer känna när du når ditt mål och det faktum att du höll dig från att göra ett misstag..



Love

Milo

2009-05-27 @ 11:26:41
URL: http://houseofmilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0