22:36.


Imorgon ska bli en bra dag. Ska till Apoteket och kolla det där nya pillret och köpa raknings grejer, jag ska också färga håret och kolla på träningsbyxor. Nu måste jag fixa mitt liv. Det kan inte se ut som det gör nu, det är respektlöst mot mig själv.
Hur ska man kunna respektera andra när man inte respekterar sig själv. När man saknar den självkontrollen att ändra på något man faktiskt kan ändra på då är man förlorad. Det är dags att ta tag i sig själv.
Om du vill ändra på något så är det bara att göra det. Man kan göra allt bara man vill tillräckligt mycket. Vill Du tillräckligt mycket?

Kommentarer
Anonym viskar:

viljan är det viktigaste när man strävar efter ett mål. Det är sant som du säger att man måste respektera sig själv, jag gillar det du skriver.

olivia/cupcake viskar:

Wow du skrev typ exakt det jag tänkte igårkväll inna jag somna!!!

2009-05-05 @ 20:25:49
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0