090505.


Gått riktigt bra idag. Den här tävlingen/utmaningen tar fram det bästa ur mig, det är underbart! All min mat börjar ta slut i övrigt och jag har inga planer på att köpa nytt på ett tag.

Jag har bestämt mig för att börja skriva ner dagens intag och uttag i listor, ni verkade tycka det var en bra idé - så varför inte? Skriver ner det för mig själv så kan lika gärna skriva ner det här.

Intag:
2 Vitamin Well
1 Cola Zero
1 Äpple med citron

Uttag:
100 situps
30 lår övningar
En kort tjugo minuters promenad

Kommentarer
Dme viskar:

du är så duktig hjärtat! <3 btw, jag vet en som går i samma skola som dig, haha! :*

2009-05-06 @ 02:38:00
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
cupcake viskar:

vitaminwell e såååå nice =D !

2009-05-09 @ 21:01:06
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0