08:00



Good god jag måte börja äta vitaminer igen, det är fan inte okej att tappa tussar med hår. Fuck. Ska nog sätta en lapp på dörren så jag inte glömmer det, det får inte vara så här. Det ska fixa sig.
Inget jobb idag, vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske åka och simma. Hade varit härligt, älskar det så mycket mer än att gymma. Det är långsamt och lugnt men man tränar ändå. Man slappnar liksom av och tar det lugnt, det är hur skönt som helst.
Har ingen aning om vad jag ska äta, om jag ska äta. Minimajs kanske vore något?

Någon i sthlm som vill gå och ta en te eller nåt?

Kommentarer
Dme viskar:

jag hade gärna tagit en te med dig, men jag är inte i sthlm.



smsa innan du funderar på att äta. jag kommer smsa dig, så du vet det, heh! <3

2009-05-06 @ 10:07:01
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
Jossi viskar:

Du inspirerar mig! Så fort jag känner att jag håller på att tappa kontrollen, eller när suget efter att hetsäta blir som störst, så går jag in på din blogg, läser lite och efter bara några minuter känner jag mig stark igen. Vet inte riktigt vad jag ville få sagt med den här kommentaren.. Antar att det var Tack. :) Du är stark. <3

2009-05-06 @ 10:07:28
Dme viskar:

brabra! <3



haha, tamara, hon går i ettan hahaha!

2009-05-06 @ 10:16:58
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
nelmo viskar:

yepp, fortfarande sjuk :( det är så sjukt jobbigt när man känner att man vill göra något, men jag orkar lixom inte. Jag är helt död och orkar knappt sitta vid datorn. Det tog mig säkert 15 minuter att skriva den här korta kommentaren!

hoppas du mår bra <3

2009-05-06 @ 10:25:37
URL: http://nelmoo.blogg.se/
brody viskar:

jag kan dricka te med dig =)

2009-05-06 @ 11:57:41
spökstad@anamia (: viskar:

Var i Stockholm bor du? (:

Jag skulle jättegärna vilja köpa ett armband om det går <:



staystrongstarveon.

2009-05-06 @ 12:25:46
db viskar:

jag bor också i sthlm!!

bloggar inte ¨så ofta längre, kan vi inte börja maila? [email protected]

2009-05-06 @ 22:17:48
URL: http://drabants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0