Soy.


Jag vet. Jag skäms.
Men jag skulle faktiskt gått om jag inte hade försovit mig. Vad är det här för skit egentligen? JAg har vaknat runt sex varje morgon i en vecka men när jag måste upp då så går det inte. Det är ju awesome.
Imorgon kommer soc hit, eller familjearbetarna, kommer inte ihåg. T verkar orolig. Eller han har pratat som om jag inte kommer få bo kvar här.
Jag måste bo kvar här.

Idag börjar jag nog på abc- dieten igen. Från början och nu ska jag göra klart hela. Alkohol kommer jag räkna utanför dieten
Dag 1: 500 kcal eller mindre.

Min plan:
Frukost: Ett halvt äpple | 40 kcal
Lunch: Ett halvt äpple | 40 kcal
Middag: Morot och curry soppa | 52.5 kcal
(Kväll: Ett halvt äpple | 40 kcal) Bara om jag känner sug
Totalt:  132.5 kcal (172.5 kcal)

Kommentarer
pam viskar:

Förstår dig när det gäller skolan.. fyfan. jag tog mig heller aldrig dit. aldrig.

Skolan känns inte ens viktig för mig.. suck



Jag blev också så otroligt peppad utav dina sms! Man kunde liksom bara inte faila. Man ville inte svika..



<3<3

2009-03-18 @ 16:21:48
URL: http://itspam.blogg.se/
nelmo viskar:

åh vad synd, ska du dit imorgon?

2009-03-18 @ 17:11:41
URL: http://nelmoo.blogg.se/
nelmo viskar:

du klarar det, ingen idé att skjuta upp det mer (kommer inte från rätt person direkt men haha)



jag vet inte hur det går, smällfet och degig. Men idag har jag iallfall inte failat så mycket, ätit lite sparrissoppa. Sjukt sugen på glass men som tur är stänger min affär om 10 minuter så då är det försent = jag kommer inte köpa det! Nice.

Har det gått bra för dig annars?

2009-03-18 @ 18:49:21
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Mysan viskar:

du msåte se till att inte hamna på samma kalori antal varje dag=) bättre att äta 500 kcal än att äta 300 kcal 3 dagar i rad liksom"



duktigt med bröd och fling förbudet! helt underbart

2009-03-18 @ 19:26:10
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0