Six a day.


Jag ska ha sex mål den här veckan. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål. Chokerade?
Jag har ju faktiskt inte skrivit vad målen ska innehålla, men ni kan få reda på morgondagens schema.

Frukost 0900: Två glas juice.
Mellanmål 1030: Isglass
Lunch 1200: En kopp pepparmynt te.
Mellanmål 1600: Ett glas saft.
Middag 2000 En kopp svart te.
Kvällsmål 2200: Ett glas saft.

Resten av veckan ser ungefär likadan ut, skillnaden är hur mycket och vad på varje tid. Isglassen är självklart infryst light saft. En strikt rutin tror jag funkar asbra för mig för då behöver jag inte tänka så mycket på det utan bara följa schemat.

Kommentarer
olivia viskar:

låter bra :) ! jag skulle aldrig h¨lla det för äter jag något sött som isglasssaften så startar mitt sockersug och sen e d kört!

2009-03-30 @ 19:44:54
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0