Clean Bitch.


Hihi. Kom aldrig iväg till skolan, men det går framåt iaf! Jag har inte suttit i garderoben hela dan, jag har faktiskt städat! Riktigt jävla ordentligt också. Städa ut lådor och sånt där. Om någon behöver några kondomer har jag typ hundra som jag verkligen inte planerar att använda, haha! Rensade också ut kläder jag ska arkivera tills jag blivit smal igen. Inget fuskandes här. Är man så fail som jag ska man ha fail kläder tills man är bra igen.
Helt ny start alltså.
Jag ska börja med att sluta äta bröd, jag fattar inte hur jag började äta det igen. Det var totalt förbjudet innan, det var värre än massor av saker. Så nu ska jag skärpa mig, jag har ju klarat det innan. Så från och med idag noll tolerans mot bröd.

Vet ni vad jag mer gjorde? Bakade veganska muffins, gjorde dom så nyttiga som man nu kan göra muffins. Dom blev i vilket fall betydligt nyttigare än vanliga mufins. Trots det, tog jag inte en ända. Utan gav alla till T och E. Åh vad duktig jag kännde mig! Bara luktade på dom och kände att det räkte mer än väl. Mmmhm!

Kommentarer
Linn viskar:

Har en smockfull hylla med smal-kläder i min garderob. Längtar längtar längtar efter att kunna ha dem igen. Och på golvet i min andra garderob har jag en påse med närmare ett hundratal kondomer jag också. Jag brukar ge ett par till heterovänner när de kommer på besök, problemet är att jag bara har två sådana... Ironiskt också, då jag fått 90 % av kondomerna på Pride.



2009-03-16 @ 20:23:20
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
nelmo viskar:

Jo men eller hur! Visst, alla kan ju faila någon gång och äta för mycket, men dom äter nästan konstant och ja.. man blir så opepp!



Och du klarar av att gå till skolan! Hela skoldagen var jobbig, men jag kom iväg iallafall.

Trots det känner jag mig inte ens duktig över att jag klarade hela skoldagen

2009-03-16 @ 22:38:39
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Mysan viskar:

Skulle gärna ha receptet på muffinsen=)

2009-03-17 @ 18:56:34
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0