090322.


Hade utvecklingssamtal i fredags och jag blir så jävla förbannad. Jag har tydligen inte kämpat för mina bra betyg utan det har kommit til mig naturligt, jag har fått mycket gratis och det är därför nu när det är mycket som jag bryter ihop. Jasså? Jag har inte suttit tusen kväller och knappt kunnat andas för jag är så stressad och haft sån prestationsångest över några utav mina avslutade kurser?

Var på M's födelsedags fest sen, vi satsade på att ta det lugnt eftersom vi skulle till Tass kvällen efter. Men det bjöds på bufé. Det var dock väldigt nyttigt och jag fick typ bara grönsaker och till efterrätt färsk frukt så inte total disaster. Kvällen var som sagt lugn och vi gick och la oss typ halv två. Fick panik och låg och hyperventilerade till typ fyra.

Lördag vill jag inte ens prata om. Men det slutade med att jag låg och spydde på toan iaf.
Söndag blev bio, sushi och lite mandlar.
Hur var eran helg?

Kommentarer
olivia viskar:

min helg var skit.... inget mer behöver sägas. bara skit. usch ja hatar utvecklingssamtal och sånt! dom suger >.< ! stay strong <3

2009-03-22 @ 21:34:05
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
illusion viskar:

Jag testade NosTale och det verkade jätteroligt! och gulligt :3 Kom upp några levlar i alla fall, får se om jag kan lära mig hur allt fungerar. ^^' Tack för tipset!

2009-03-23 @ 00:48:06
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0