Pros/Cons


Finns det fler cons än pros med det här? Helt klart. Fast överväger pros'en cons'en?
Oftast.
Och det räcker för mig.
Vad är egentligen den största motivationen? Grund motivationen så att säga. Den motivationen som överväger alla cons, som när vi kommer ett litet steg närmre det får oss att le?
Smala ben, platt mage, tunna armar, tydliga nyckelben och höftben. Helt enkelt att bli smal.
Jag ska nå mitt mål, det ska jag.
Jag ska inte behöva någon annan motivation än att jag kommer bli smal. Hell, this is what I live for.

Kommentarer
Linn viskar:

Välkommen tillbaks! Har du en lucka i ditt fullspäckade schema ännu? Kram

2009-06-22 @ 04:25:07
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
cupcake viskar:

du är bäst gumman! Vi kan det här! det här är vi i vårat ess! du klarar det <3 !

2009-06-22 @ 11:42:07
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0