Shipping


Trodde nästan jag skulle bryta fastan efter en dag eller tja vid 3:00am. Men tog mitt förnuft till fånga (eller kanske oförnuft?) och påminnde mig själv om torsdag. Jag får liksom inte faila nu.
Har lagt in fem pass  alá tjugo minuters cykling den här veckan, jag vet det är lite. Men jag börjar litet. Vill inte tröttna. För jag är ingen träningsmänniska, jag kontrollerar med maten hellre. Simplare på något sätt. Men som sagt, jag har en månad på mig att bli lite bättre och måste fixa det helt tills November då det antagligen blir Bali. No way att jag skulle kunna åka som jag är nu. Dallrig och äcklig.
Så halstabletter, tranbärsjuice och stackers är det som gäller nu.

Jag har fixat bloggens msn nu också så nu kan ni lägga till [email protected]<3

Kommentarer
Mikaela viskar:

Åh takk før tipset. Jai får se hur det blir, men tror det får bli væskan ændå, før vi har inge frukt hær verker det som. :/

Eller så tar jai og cykler till affæren og handler lit frukt som jai kan ta med mig. Vi får se :P

2009-07-21 @ 12:28:33
URL: http://nevergoodenough.bloggagratis.se
H viskar:

Jag kan lägga till den nu. :)

2009-07-21 @ 19:29:53
URL: http://mhb.bloggagratis.se
cupcake viskar:

Bali? JAG FOLJER MED :) !haha!



fan vad smala vi ska bli :O ! <3

2009-07-22 @ 06:19:52
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0