Home


Så här sjuk som jag blivit efter Hultsfred har jag nog aldrig varit. I lördags låg jag bara i tältet och skakade, orkade inte gå upp förän SMK spelade halv tolv på kvällen. Tack gode gud att jag orkade upp på den för det var fucking amazing!
Jag är helt klart inte besviken på min första festival om man säger så. The killers, SMK och The Sounds var helt underbara, bäst på hela festivalen.
Såg också en massa band jag aldrig hört men som var ruskigt bra, typ Dropkick Murphys. Skit mysigt band, haha.
Levde typ på minimajs och tomatsoppa så jag hoppas jag gått ner, men min våg har inga batterier så jag kan inte se.

Var det någon mer som var på Hultsfred?

Kommentarer
Em viskar:

Åh, hultan var bäst! Maten gick dock inte alls lika bra för mig som för dig men jag kämpar på! Undra om vi såg varandra^^

2009-07-13 @ 12:54:26
URL: http://h
Em viskar:

Det förra var från mig.

2009-07-13 @ 12:55:14
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0