Tisdag.



Tisdagens plan:
Frukost: En banan (108.5 kcal - det är helt galet mycket)
Lunch: En banan (108.5 kcal)
Middag: 1dl majs (66 kcal)
Totalt: 283 kcal

Vaknade sent igen. Så jag sket i bananerna. Det är ändå som att äta smör, usch. Åt istället två äpplen med kanel och sen majsen till middag. Efter jag hade ätit majsen fick jag mega ångest och sprang in och duschen och spydde tills jag inte fick upp något mer. Så det blev 228kcal istället för 283 kcal. Då räknar jag ju inte med att jag spydde upp rätt mycket.
Imorgon blir det iaf fasta. Yay<3

Kommentarer
pam viskar:

<3

Jo ska iallafall prata med någon sen. socialen så fort jag hittat en lägenhet.



Du är så söt!

2009-01-06 @ 23:02:29
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0