Spring.

Hoho, nu ska jag ut i kylan. Jag kom upp så sent p.g.a den där äckliga kylan. Jag vill liksom inte gå upp. Även om det är kallt i sängen måste det ju vara ännu kallare utanför sängen! Så istället för att gå upp tio som var planerat så kom jag inte upp förän halv tolv.
Nu ska jag springa i en halv timme, får hoppas att jag inte dör av köld nu.

För er chips sugna:
½ kilo potatis
1/4 tsk salt
Vatten

Så här gör du:

Värm ungnen till 175°C
Skiva potatisen i tunna skivor och blötlägg dom i 30min.
Lägg sedan ut potatisen i ett lager så ingen täcks av en annan potatis.
Ha dom i ugnen 35-45min - Vänd ofta!
Låt svalna.
Färdig att servera!

Kalorier: 84.1
Fett:  0.1g
Kolhydrater: 19.1g
Protein: 2.2 g



Kommentarer
I viskar:

Förslag: Använd osthyvel så är det lättare att få tunna skivor. :3

2009-01-03 @ 14:32:25
URL: http://wordsintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0