Snö.

JÄVLA SNÖ! Jag är bitter! Igår när jag och P var ute på promenad gick vi ner till mälaren. Det var jättefint och jag ville jättegärna åka skridskor. Men P hade något problem med isen, han vägrade sätta en fot där. Så jag tänkte att jag åker själv idag. Men tror ni inte det blir värsta snöstormen för det?
Men enivst slänger jag ner skridskorna och sittunderlag i väskan och beger mig ut. Jag gick ända ner till isen. Men väl där nere så kunde jag inte åka. Man såg inte ett skit, det började bli mörkt, det blåste som fan så det lät dessutom väldigt läskigt.
Så nu är jag tillbaka. Har iaf varit på promenad, trots snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0