Första.

Nu har jag tagit tabletten för en timme sen. Och det riktigt kryper av energi i mig, vill inte sitta still.
Idag ska jag dock vara hemma, hela helgen blir hemma. Inget pluskort suger. Men det blir mycket tid till promenader iaf. Och städning, ska städa mitt rum igen. Känns mycket bättre när det är rent. Så känner jag mig renare, smalare!
Hehe kanske inte riktigt, men ändå.
Städa råttburen borde jag göra också. Laga något riktigt gott åt dom, bara för att jag inte ska äta det själv!
Jag är peppad till tusen!

Vad händer för er?


Kommentarer
Jii viskar:

Ta det försiktigt med tabletterna, okej? <3

2009-01-11 @ 01:25:57
URL: http://outerperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0