Walk.


Tio över nio knackar min pappa på dörren. Hade visserligen tänkt gå upp då men då hade jag tänkt gå ut på en joggingrunda inte åka och handla present till Mamma. Men så fick det bli.
Vi gick runt rätt mycket så det blev några steg på stegräknaren ändå. Det jag känner mig duktigöver nu är att jag hade viljestyrka till att hoppa av tre stationer innan jag skulle av. Därifrån hem till mig är det ca  tre km och det tog bara 30min att gå den sträckan. Så nu ska jag skärpa mig och alltid gå av där och gå hem. Dessutom ska jag minst två gånger i veckan gå dit på morgonen. Visserligen kommer jag inte få någon sittplats då. Men man bränner ju mer kalorier om man står så det är ju bara bra.
Vad har ni för planer idag?

Jag har dessutom hämtat blanketten för körkortstillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0