Red book.


Försöker nu, faktiskt. Skäms över mig själv! NMen nu fyfan, jag har gjort en strikt planering. Vilket jag tror blir bra, för tillfället  kan min hjärna inte koncentrera sig ordentligt. "Men en påse chips är ju ingenting, den kan du äta" typ. Men om jag har en planering behöver jag bara läsa vad jag ska göra och inte tänka mer på det.

Jag vill, vill, vill fasta. Känslan när man fastar är så underbar! Men jag vet att jag inte har kontrollen just nu. Den här veckan ska jag få tillbaka den och så fastar jag veckan efter den här. Det tror jag blir bra.

Jag ska komma ikapp men kommentarerna också. Ni är awesome<3

Kommentarer
R viskar:

Jag tvekar om att du åt mer äm mig när ´jag hetsar jag är seriöst sjuk när jag väl får ryck så finns det inget som kan stoppa mig :(



Men fastan gick bra kände knappt hungern, det var dagen efter däremot som gick som skit. Jag blev helt skakig, oc yr kunde knappt stå upp. Usch mådde verkligen skit men tror jag vet vad jag gjorde fel. Nästa gång ska jag kankse äta något litet nyttigt och dricka massor med vätska. Tror det kan har vart vätskebristen som gjorde att jag mådde så dåligt


Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0