Pussel.

Jag faller isär. Jag känner det, bit för bit lossnar delar av mig. Mitt lim har försvunnit någonstans, eller det kanske aldrig fanns?
Jag kanske använde såndär tejp man använder som liten, sån där som håller ett tag men sedan är lika fungerande som en plastpåse. Ni vet såndär tejp som ser ut som vanlig genomskinlig tejp, fast är liksom som en dimma, den är inte klar och tydligt genomskinlig men inte heller ogenomträngligt vit. Plastpåse som kväver mig istället för att hålla mig på plats.
Var tar bitarna vägen? Vart kan jag plocka upp dom?

Kommentarer
moi viskar:

jag äskar ditt sätt att skriva, jag hoppas du tar dig igenom vad som än bryter ner dig <3



haha, inte förrän idag märkte jag att det är hon från top model du har i headern :o

2009-02-04 @ 11:50:24
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0