Light Night.


Dagen har gått bra! Eller hade ju tänkt mig mindre, men sånt händer. Höll mig till dieten iaf, det blev 435kcal tillslut. Max var 500 och det är samma imorgon.
Så imorgon blir det ingen mat fram till middag som jag kommer äta med M. Har räknat på att det borde bli ca 470kcal men då har jag gett mig god marginal. Behöver inte äta så mycket. Så förhoppningsvis kommer det ligga på 380kcal eller nåt.

Fick tillbaka min dator idag förresten!! Eller jag fick en ny dator, för min kaffedator kunde inte räddas och den är typ dubbelt så bra. Dubbelt så stor hårddisk iaf, 1gb mindre ram men den kompensear hz

På lördag bokar jag mina London biljetter!! Kommer kanske åka till blekinge några dagar innan så jag kan träffa Zipp innan min resa.
Måste börja spara mer pengar. Under London resan planerar jag att pierca mig, festa och shoppa! Åh jag längtar.
När jag kommer dit ska jag vara smal! Borde helt klart klara av att gå ner till 42 på den tiden. Helt klart.

Någon mer än jag som såg "the truth about size zero"?
Det var sjukt peppande. Hon gick ner 6 kilo på 30dagar och då ville hon inte gå ner i vikt. Hur ska jag då kunna vara sämre när jag vill gå ner i vikt? Så nu är jag sjukt peppad!

Kommentarer
Anonym viskar:

och vad ska du göra sen, när du är "smal"? du kommer aldrig bli nöjd, du kommer bara vara miserabel och tillslut ingenting alls. sjukt värt, verkligen. grattis.

2009-02-24 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0