Heartbeat.


Fuck, fuck, fuck. Jag är stressad till tusen och känns som jag kommer tappa allt närsomhelst. Här kommer mina liknelser igen! Det är som att jag vet att den där sista droppen kommer närsomhelst och glaset jag har är så fullt så den lilla droppen kommer krasha ytspänningen. Allt kommer välla över och jag kommer tappa greppet.
Det är ffs lov nu! Jag har slutat, men jag sitter kvar i skolan. Lovet har börjat, men jag är kvar.
Vill ha tillbaka min dator. Om två veckor skulle dom kontakta mig igen!! FUCK IT! Jag lämnade ju in den för hundra år sedan. This sucks.


Translation:
I'm to stressed out to think straight. An endless loop of angst and confusion.

Kommentarer
Fanny viskar:

Heej, jag har en utmaning till din på min blogg :P Antar du den? I så fall vill jag att du skriver 8 sanningar om dig på din egen blogg :P

2009-02-20 @ 13:29:11
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/
moi viskar:

Svar: nej, du är bra! :D. så skare va.. haha. men tack för att du svarade på frågorna snygging!

2009-02-21 @ 22:36:10
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0