0950


Idag bär det av till familjebehandlarna. Vi kommer prata om hur det gick med mitt nej. Det gick ju inte direkt bra alls.
Blev blåmärken på hela kroppen och ångest i två veckor. Woho! Men jag ska fortsätta försöka iaf. Det ska ju bli bättre var det sagt.
Idag påbörjar jag abc-dieten. Ska klara den! Så är det bara. Egentligen borde jag vänta en vecka och fasta den här veckan, men får fasta en vecka efter dom 50 dagarna. Det kommer gå fiint! Någon annan som är på? Måste komma igång med träningen ordentligt också, det går inte bra alls. Skärpning på G iaf.
Jag ska bli smal, smal, smal<3

Förlåt för jag är så dålig på att updatera, ska försöka bli bättre!

Kommentarer
Mysan viskar:

Jag ska starta nästa vecka igen!! måste få in rutiner först. Men dieten funkar. jag gick ner 2 kilo på 5 dagar.



kram

2009-02-23 @ 22:41:37
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Alexis viskar:

Jag är otroligt peppad nu. 6 kg på 30 dar, för seriöst om hon kunde så kan jag. Jag är så himla mkt mer motiverad än vad hon är, hon ville ju inte ens gå ner i vikt!

2009-02-23 @ 23:36:34
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0