One Two Three


+1.1kg sen jag uppdaterade här.
Åh jag är så glad! Fick mina efe idag! Tog först tre stycken vilket var lite feltänkt men det gick bra. Var helt galet skakis i skolan, men sånt händer och senare när jag kom hem tog jag en till.
Så nu känns det som jag kommit tillbaka! Jag har äntligen vågat ställa mig på vågen igen. Den visade inga snälla siffror. Men det visste jag ju.
Nu är det däremot skärpning! Ska uppdatera hur mycket jag går ner (för upp ska jag fan inte) varje dag och nu jävlar blir gjort!

Kommentarer
M viskar:

åh, älskar bilden<3

2009-08-25 @ 11:01:15
URL: http://controool.blogg.se/
correction viskar:

HAHA, Ofta, jag la precis upp den bilden :D

Älskar hans foton ! <3

<3

.M.

2009-09-05 @ 18:22:52
URL: http://correction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0