Bite

Lång, lång promenad med hunden. Tänkte gå och köpa lunch/middag, en smoothie. Men mitt pisskonsum hade inte det såklart.
Kanske en bra sak, kanske en dålig.
Åt inte igår så tänkte att jag borde äta något idag, men världen verkar tycka att jag är för tjock för det. Får hoppas på att det inte blir någon hets.
Måste ner typ 5kg innan skolan börjar. Känns rätt omöjligt eftersom jag börjar på torsdag.
Fuck.

Hur har det gått för er? Ska uppdatera hur mycket jag gått upp (för jag lovar det har jag) när jag vågar väga mig. Ska svara på alla era fina kommentarer också. Ligger efter med så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0