Ashes

Säger ju det. Det går bättre med maten ifall jag går i skolan. Men det kan bero på ångesten och kedjerökningen också i och för sig.
Betalade efedrinet när jag var på väg hem så det kommer förhoppningsvis snart. 
Mina stackers innehåller 550mg ephedra (motsvarar 55mg efedrin) och jag klarade mig på en och en halv per dag ungefär. Dom här unexo är 30mg efedrin så två -  tre stycken om dagen?
Tror iofs att jag behöver mer då det finns massa annat skit också i stackers. Får kanske köpa koffeintabletter också.
Nu ska jag bli smal iaf! <3

Kommentarer
cupcake viskar:

effe funkar bättre med vanligt svart drickbart kaffe dock! Vilket suger lite. så starta morgonen med 2 effe, en stor kopp kaffe och typ 100-200 mg koffein elr nått :) !

2009-08-20 @ 11:52:57
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0