Cunt.

Måste anmäla T's ex för djurplågeri. Vill seriöst skjuta henne.
Igår var jag nämligen tvungen att passa hennes hund för hon skulle iväg på kryssning till Åland, redan när T är i hallen med hunden och jag är inne på mitt rum började jag känna hur det stinker kiss och bajs. Så jag går ut från mitt rum och ser den stackars hunden. Jag tror att hon är en Bearded Collie i vilket fall är hon riktigt långhårig och behöver därför speciel hårskötsel. Den kan man ju säga att T's ex ignorerat totalt hennes päls var som en jävla matta av tovor och som jag skrev innan så stank hon kiss och bajs.
Jag gick iaf ut på promenad med henne samtidigt som jag ringde M. Jag var sjukt chockad och inte förän idag har jag kunnat reda ut allt ordentligt.
När jag kom hem igen så skriker jag nästan åt T att det är fan inte okej att R(hunden) ser ut och framför allt luktar som hon gör, det spelar ingen roll att ägaren är mamma åt hans barn det ger inte henne mer rätt att plåga en hund.
Ett stort problem är att K ( T's ex) är knäpp. Eller T uttrycker det så iaf. Hon skulle inte tveka att sprida lögner om T om han inte sköter det på "rätt" sätt. Lögner som antagligen skulle påverka om jag får bo här eller inte.
Men jag tänker också så att hon kan ju knappast förvänta sig att jag skulle ignorera hur R såg ut. Hon vet ju vart jag står i den saken.
Så jag vet att jag måste anmäla henne men jag vet inte hur jag ska göra för att kunna bo kvar då

Kommentarer
pam viskar:

åh fyfan, vissa människor ska inte ha djur! Jag HATAR sådana.



<3

2009-04-02 @ 17:10:11
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0