Sun-fricking-light.


Om jag räknar bort hur arg jag är så mår jag faktiskt sjukt jävla bra! Idag hade jag min första dag på praktik platsen och det var sjukt underbart! Jag kan verkligen se mig själv jobba i en sån miljö. Mitt inne i stan, sjukt snygg lokal, jag fotar och programmerar hemsidor hela dagarna, it's awesoooome!
Var sjukt mycket arbete så jag hann inte updatera så snart som jag önskade, men ni märkte säkert inget. Jag uppdaterar ju nu i vilket fall!
Haha, ni skulle sett mig på morgonen. Jag blev nästan försenad för min buss var sen och jag hade ingen aning om vart stället låg så jag har tio minuter på mig att hitta stället när jag klivit av i rådmansgatan. Springer runt som en tok tills jag hittar stället. När jag väl kommer fram, inte riktigt men nästan fem minuter sen, är jag högröd i ansiktet och svettas. Det gjorde att jag blev sjukt obekväma och fick nervösa ryck hela tiden.
Vid lunch ville jag dö, ja jag fick avbryta fastan IGEN! Försökte faktiskt komma undan, jag tog inte med mig någon lunch och tänkte säga att jag glömde påsen hemma. Men vi skulle tydligen äta ute, då sa jag att jag inte hade några pengar. Gissa vad jag får till svar? "Eh, lite lön ska du ju ha för du jobbar så hårt! Det är klart vi bjuder"
Gaaah! Det är inte lön, det är bara dåligt dåligt!

Ni som jobbar, har ni några knep för att kunna skippa lunchen?

Kommentarer
illusion viskar:

Om ni äter lunch sent, säg att du äter hemma istället? Så gör jag för att undvika, dock slipper jag inte undan "fikan"...

2009-04-01 @ 19:59:18
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
brody viskar:

jag får ta rast när jag vill så ingen undrar, alla tar olika tider, alla tror att jag redan ätit eller ska äta senare, skitbra, och om dom frågar säger jag att jag redan har ätit..

2009-04-01 @ 21:17:49
Linn viskar:

Jag tänker att orange som är självskada, betyder att en har en färsk skada på kroppen som inte syns medan svart som är självskadare är om en har beteendet generellt. Så jag skulle kunna gå med ett svart armband hela tiden, men lägga till eller byta ut det mot ett orange om jag precis har gjort något. Vad tror du?

2009-04-02 @ 00:10:02
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Linn viskar:

Äh kom ihåg fel: orange är tydligen självskadare och svart självskada. blåst

2009-04-02 @ 00:16:12
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Linn viskar:

Fast jag vill hellre ha ett svart hela tiden för svart är snyggare. Men jag äger inget svart nu så orange får väl duga.



Grön, orange, rosa är check. Måste skaffa ett svart och ett blått bara då. Vad har du för armband?



Säg till om du tycker att jag spammar dig :P

2009-04-02 @ 00:20:48
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Linn viskar:

Samtidigt är den brinnande orange som den blossande röda. Och det röda är ju ständigt pågående, så orange är en bra färg för ständigt pågående också.

2009-04-02 @ 00:23:53
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0