Rubbish.


Barn är dumma i huvudet.

Så -  nu var det sagt.
Skrev nästan en sida som beskrev barn och hur dom var och deras äckliga beteende och sen märkte jag att jag bara kunde korta ner det till en mening och jag skulle ändå få fram det jag ville ha sagt. Sjukt härligt.

Idag gick skit bra, fast jag har inte druckigt någonting vilket inte är så bra... Men inga cupcakes iaf! Nu har jag dock hela kylen full av dem. Men jag antar att T snabbt kommer ha ätit upp dom, för dom är fan helt fantastiska.
Började redan i affären klaga om att jag mådde sjukt illa så när jag sa att jag inte ville ha några så var det inga undrande blickar från deras håll iaf.

T kom hem idag efter att ha varit i dalarna, jag försöker rycka upp mig men det är fan svårt. Men jag måste om jag vill att det här ska funka och det vill jag ju! Så nu blir det på med leendet även hemma.

Kommentarer
olivia/cupcake viskar:

Ååååh vart dom fina =D ?? nu blir jag sugen! haha



starve on

2009-04-13 @ 23:19:05
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0