Put.


Men fucking bajs vad jag känner att livet är drygt.
Jag ser ut som ett sär som tjock, men grejen är att det finns folk som faktiskt kan lyckas se bra ut ändå. Visserligen bara i rätt ljus, vinklar och rätt kläder. Men även om jag har rätt ljus, vinkel och kläder ser jag ut som ett tjockt miffo och de stör mig. Här har ni ren avundsjuka från min sida. De känns (men det är inte det) orättvist, så jag blir ett bitterfitta och vill strypa dem. Alla tjocka.
Jag vill vara smal igen ffs. Äckliga fatsuit.

Kommentarer
Demonic viskar:

Du KAN bli smal också! Inga problem, vi hjälper dig!

2009-04-27 @ 13:47:02
URL: http://skinnyfied.blogspot.com
olivia/cupcake viskar:

Åh, bitterfitta.. det e precis en sån jag är nu för tiden! Ska vi vara bittra tillsammans?! :o !

2009-04-27 @ 19:30:51
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0