Frukost.


Tre dagar har gått och till frukost åt jag då ett äpple i bitar med pressad citron och kanel.

Äpple - sägs höja ämnesomsättningen
Citron - sägs krympa magsäcken
Kanel - sägs höja ämnesomsättningen

Så simpelt men ändå så bra! Dessutom väldigt lite kalorier. Ett till tips är att krydda mat riktigt starkt för de sätter igång förbränningen och kan verka laxerande. Cayennepeppar funkar som kanel, jag brukar när jag äter gröt ta både cayennepeppar och kanel på. Blir starkt men faktiskt riktigt gott!

Kommentarer
ienvy viskar:

riktigt bra tips, tack :)

2009-04-30 @ 20:18:55
URL: http://ienvy.blogg.se/
Demonic viskar:

Äpple med kanel är mina snacks. När andra äter godis är jag i högsta hugg med kanelen!

2009-04-30 @ 21:27:12
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0