Efedrin.


Blaargh jävla skit tablett. Tog precis en efe för första gången på länge! Såklart fastnar den på tungan. Jävla hor tablett. Men nu ska jag ner! Tills jag hittat något bättre så får skiten duga.
Har startat en tävling på dungen och jag ska fanimig vinna! Jag måste göra det för min tävlings instinkt räcker bara till första plats om någon vinner före kommer jag inte kämpa lika mycket. Nu kämpar jag til 120%
Jag tog t.o.m snusk efe för det här, haha.
Ska köra en kort fasta på tre dagar, så snarare en detox. Måste få ut all skit.
Blir te, juice, gurk/citron/äppel vatten i tre dagar. Få fin hy på kuppen är ju ett stort plus!

Fick ett lila brev idag också. Det peppar jag för. Hon är så fin och söt!

Kommentarer
olivia/cupcake viskar:

Åh du kommer vinna ! du e så bra <3 !

2009-04-27 @ 19:41:08
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0