Bad.


Okej jag tycker inte jag uppdaterar för sällan men jag uppdaterar för dåligt. Alltså det jag skriver är dåligt.
Blev därför inte mycket igår för jag ville inte ge er en massa skit att läsa.
Men det känns bättre nu, som om jag kommer kunn skriva bättre och mer inspererande texter. Har ju fortfarande problem med att formulera mig och undrar fortfarande varför min talang för att skriva bara gick och hängde sig en dag. För jag har faktiskt varit bra en gång i tiden och förhopningsvis så har den  bara hamnat i koma snarare än använt galgen.

Är sjukt motiverad, kan vara därför jag känner att jag kan skriva lite bättre. Jag och M klippte oss imorse. Mitt hår blev ju... Speciellt... Men det är inte de det handlar om! Jag såg "plötsligt" hur jäkla fet jag blivit, mitt ansikte kan nog jämföras rätt bra med en muffin. Så den här fastan är välbehövlig!
Känner att jag kan börja träna ännu mer nu, för nu finns äntligen motivationen till den igen.

Jag vet inte varför men orden "det är bara att sluta" är sjukt jävla peppande för mig. För de visar ultimat självkontroll, inga tvekanden utan bara helt självklart att sluta!
Muffin-kinderna ska bort, dunkuddarna till lår ska bort. Nu är det hög tid för förändring! Är ni med?

Kommentarer
illusion viskar:

Det är ju bara att sluta! Oftast så är ju alla bortförklaringar egentligen en massa trams. Man kan om man vill. <3

2009-04-16 @ 14:10:46
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
Em viskar:

Jag är med, heja!

2009-04-16 @ 15:28:15
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0