19:07.


Bra dag idag, kännat extra pengar, köpt träningskort, gått promenader och inte kännt mig det minsta sugen på någonting!
För tänk efter, sommarn är i oss i hälarna. Och jag kommer åtminstone inte hälsa på det som ett stort fettoberg! Jag ska vara smal, ha sjukt snygga skor, tunna korta klänningar och bara vara allmänt snygg!
För det är bara att välja, antingen failar jag nu och har mina kuddar av fett på låren eller så kämpar jag och får smala, fasta lår istället! Om jag failar nu kan jag lika gärna ge upp hela sommarn och lika gärna börja dricka grädde istället för vatten, för det är nu det gäller. Det är nu det ska bli skillnad!

Kommentarer
illusion viskar:

Jag utnämner dig härmed till mästare i att skriva peppande texter <3

2009-04-07 @ 00:18:03
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0