Design.

Jag är verkligen inte nöjd med designen. VIsst jag ändrade den, men fyfan. Den är ju långt ifrån snygg. Måste orka fixa, måste få ork överhuvudtaget. Skolan går åt helvete, men jag försöker. Faktiskt.
Nu ska jag gå på en promenad tror jag, eller duscha. Ja så gör jag. Duschar sen går jag ut på promenad.

Middagen i lördags gick okej. Okej - dåligt typ. Kunde visserligen gått mycket, mycket bättre. Men har iaf inte galet mycket ångest. Jag löser det nu, allt ska fixa sig.
Fick massa flytta hemifrån grejer, blev speciellt glad för vattenkokaren jag fick av mamma! Nu blir te inte lika tidskrävande att göra. Galet skönt. Nu vill jag flytta! Nu, nu, nu!
Det blev vin och treasurplanet hemma hos Z, min bästa vän var med också. Vi hade kul och vi spelade dessutom ett nytt hästspel som man kan spela online, it was awesome.

Jag vet inte hur jag ska tolka L's blogg inlägg. Menar hon mig eller känner hon någon annan som heter samma sak? Jag hoppas, hoppas det är jag. Hon är så underbar, vill lära känna henne mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0