Behövde börja om.

Behövde en ny start. Dessutom en som jag är "anonym" på. P var väldigt nära att få reda på att jag skrev. Det skrämde mig och det nicket har jag använt på andra ställen, så jag börjar om.
Med ett nytt jobbigt namn men som den här gången har en betydelse mer än något jag och min kompis hittat på.
In presuit of ideals.
Idag började jag på detox/fasta. Blir tredagar med grönsaker och frukt endast (jucie och vatten är tillåtet) efter det blir det tre dagar jucie fasta och efter det 7- 10 dagar vatten fasta.

I need this.


Kommentarer
Jii viskar:

Ja det går bra för mig! ^^

Din planering ser bra ut, fan vad det ska gå bra för dig också! :D



Morötter räknas som grönsak, men om du kokar det så är det okej att äta det :) För det blir ju mer lättsmält i magen då när man kokar det mjukt.



Lycka till! <3

2008-11-30 @ 18:43:41
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Jii viskar:

Okok ^^

2008-11-30 @ 19:13:11
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Sofie viskar:

Vad heter modellen?

2008-12-01 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0