Tom.

Ja så känner jag mig. Eller nej, jag känner mig fylld med tankar. Dom tar aldrig slut men jag får inte ut någonting.
Kanske bara jag som tycker det var längesen jag skrev. Men saknat det, tänk att sakna något du så enkelt kan göra. Men kan inte. Det är skit konstigt.
Samma som att jag inte vågat väga mig sen hetset för evigheter sen. Tänk om jag gått upp?
Vågar inte, vill inte.
Orkar inte mer annat än fastan nu. Den är jag peppad på! Men allt annat? Nej jag känner mig nästan bitter.
Alkohol suger förresten, eller avundsjuka killar suger. Alkohol är bra<3
Ja, det låter mig slappna av för en gångs skull.
Lussefirandet gick lite överstyr kan man säga.
Men det blev inget ätande iaf, det känns awesome. Men hur skulle jag kunna äta när jag känner mig som en fet kossa?
Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa M. M äter som en tok men är ändå normal smal. Det är cp, det skulle aldrig funka för mig.

Råttorna är mitt sällskap nu och dom gör så jag får utlopp för mitt matlagningsbehov utan att göra något åt mig. Det har funkat asbra tro det eller ej. Smakade ett litet pastastrå(?) men spottade ut det igen. Det skulle ju bara vara onödigt att jag åt det för det skulle inte hjälpa mig med hungern (inte för jag verkar har någon just nu) och det smakar inte särskilt gott.
Idag fick dom pasta med avokadobitar och sojaost på. Dom  verkade tycka att det var gott.

Igår påbörjade jag en ny fasta, var ju "paus" i helgen. Men nu är det stenhårt på igen, tills nästa måndag och då ska jag fan blivit lite smalare, lite vackrare.


Toxic på min axel<3

Kommentarer
znow viskar:

Vi ska klara detta du : )

2008-12-16 @ 00:31:38
URL: http://znowfling.bloggagratis.se
nicole viskar:

ja vet haha, känner mig lite duktig ^^



toxic är jätte söt <3 jag vill också ha en råtta!

2008-12-16 @ 12:41:01
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Elina viskar:

söt ;P

2008-12-18 @ 15:06:50
URL: http://thegloryoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0