Studio.

Det var faktiskt riktigt kul att fotas i studion idag! Och vissa bilder blev jag faktiskt nöd med tro det eller ej!
Men eftersom den här bloggen ska vara anonym så blir det inga bilder för er tyvärr.

Haha på lunchen idag förresten:
J: "L, du har typ fått anorexia."
L: "Oh, you don't say"
J: "Nämen, seriöst. Du har inte ätit någonting på två dar."
Jag lyckades skämta bort det. Men känns så dumt, hon av alla har märkt det. Blev riktigt chokad.
Undra hur jag ska göra imorgon.. Vill inte att hon ska bli nojig på riktigt.

Kanske skrev det, men på fredag ska jag bli fotad, av en riktigt fotograf. OMG! Jag svimmar. Måste nå 4:an snälla, snälla, snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0