Stress.


Jag har stressat runt så mycket idag så jag har liksom inte hunnit med så mycket, om det låter logiskt.
På morgonen var jag hos mamma, jag hade lagat vegansk risgrynsgröt till mig faktiskt men hann aldrig äta den för inga utav mina syskon hade städat. Så jag får agera städ-mamma medans mamma är laga-mat-mamma. Pappa ligger självklart däruppe på deras rum och är fet och vägrar hjälpa till.
Eftersom jag var städ-mamma hann jag inte äta innan jag var tvungen att dra till M (min bästa tjejkompis) för jag lovade henne dagen innan att jag skulle köpa marinerad tofu i centrum så hon kunde göra "skinka". Så jag får skjuts dit och är där i 40min, dricker lite glögg och äter två mandlar.
Sen måste jag åka till R (min kompis som jag bestämt att jag skulle fira jul med i år) när jag är framme är klockan typ tre så  tittar vi på kalle och sen ska vi äta. Men eftersom jag stressat så mycket har jag galet ont i magen (sprang till alla bussar jag skulle med och hade väldigt tajt tidsplan) och jag får i mig lite avokado, sockerärtor och potatis. Sen kan jag verkligen inte få i mig mer, ont i magen och galet mätt. Får inte ens i mig julmust.

Så jag är rätt nöjd med idag. Nu ska jag bara klara imorgon också..

Kommentarer
Victoria viskar:

låtar ju asnajs ju :)

2008-12-25 @ 01:34:05
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
ms. untouchable viskar:

Ifall du är en av dom som läser min blogg så titta gärna in där för jag har kanske börjat blogga igen ..

2008-12-25 @ 02:14:08
URL: http://thinspodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0