Sjuk.

Börjar bli sjuk! Är snorig och har ont i halsen. Jag som skulle på demonstration idag! Men jag går nog ändå, vill inte missa det. Sen blir jag nog också i så fall. Borde varit där klockan två men hon ringde och sa att hon också blir sen.
Men jag måste köpa biljeter till julvego mässan först så jag kommer bli sen sen! Orka.

Nu ska jag klä på mig och göra något att äta, ja faktiskt. Eftersom fastan är bruten har jag tänkt att den här veckan ska jag få upp min ämnesomsättning, kommer äta lite. Men ändå något. En eller två gånger om dagen.


Kommentarer
moi viskar:

svar: rosa hår låter & ser härligt ut! jag har haft en rosa-röd-lila, det var fint :D

2008-12-07 @ 16:13:30
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0