Paket.

Pakat paket hela kvällen. Fyfan. Bara för dom där borskämda ungarna ska få en julklapps kalender. Ni anar inte hur trött jag är!!
Men när jag satt där och slog in paket funderade jag på fastan jag håller på med och det känns verkligen som att jag skulle klara en jucie fasta just nu.
Så imorgon börjar jag med det fast eftersom jag köpt frukt och grönsaker kan jag äta pyttelite av det utifall att jag inte klarar det. Men det borde jag.
Känns som jag inte sitter fast längre, jag behöver inte äta.
Nu ska jag bli vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0