Oh snap.

Var tvungen att äta middag, ja min familj äter middag klockan fyra. Lagade min egna mat så det blev stekta rotfrukter och curry stekt tzaykött med sötsursås till. Jag tror det var Pam som tipsade om att man alltid ska lämna något när man ätit och det är fan ett asbra tips för folk tror att man äter massor men eftersom man lämnar mat så gör man ju egentligen inte det.
Allt som allt tror jag att det inte blev mer än 200kcal kanske 250.

Är fortfarande hemma och sjuk, vilket kanske märks eftersom jag inte uppdaterar lika ofta. Men det känns rätt meningslöst att skriva fyra inlägg om att "nu har jag snytit upp min andra toarulle idag". Så istället blir det mycket färre inlägg, men det gör nog inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0