Muffins.


Jag har bakat muffins! Low-fat-veganska-muffins. Dom ser underbara ut, luktar underbart (jag skulle fotat dom om det inte var så att jag inte hittar mitt minneskort) och jag har inte ätit en ända! Mmmhm. Det här klarar vi<3
Det är bara tre dagar kvar, vi kan ju inte sumpa det nu!
Vi ska vara starka!

Har städat hela dan idag, hela råttburen och hela mitt rum. It's nice. Känns skönt att få rent runt sig faktiskt. Nu ska jag bara hålla det rent. Det är svårt när man stressar runt som fan på mornarna, hinna träna, hinna klä på sig, sminka sig, hitta alla saker o.s.v. Men nu är det ju lov så det borde funka.
Jag längtar till 2009, det känns som en ny vecka. Fast tusen gånger bättre, helt klart en ny start!
Jag ska bli smalare innan skolan börjar igen, dom ska få se skillnad. Jag ska vara snygg.

Kommentarer
pam viskar:

Skiiitduktig med muffisens! Fortsätt sådär så får du resultat. <3<3



2008-12-21 @ 09:05:44
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Blogg reklam och allmänt spam kommer inte att accepteras utan raderas direkt. Förutom det accepteras självklart allt. Alla har rätt till sin åsikt.

Namn:
Kommer vi minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0